brown jacket




Brązowa skóra i oliwkowe spodnie to moje MUST HAVE na tegoroczną wiosnę :) Spodnie dorwałam na wyprzedaży w Zara. No i w końcu znalazłam moją idealną i długo poszukiwaną brązową ramoneskę :) Do tego założyłam białą koszulę, brązowe botki i beżową chanelkę. A jakie są Wasze "must have" na wiosnę? :) 

Brown jacket and olive pants are my MUST HAVE on this spring :) These pants I bought on sale in Zara. And at last I found my perfect brown jacket :) I wore to this outfit white shirt, brown boots and nude bag too. And which are yours MUST HAVE on this spring? :)







jacket - Bershka (similar HERE)
pants - Zara


FOLLOW ME ON MY FACEBOOK


------------------------------------------------------------------------



Do 14 lutego zniżka 10% na wszystkie produkty w sklepie preska24.pl.
kupon rabatowy: WALENTYNKI

0 comments:

Post a Comment