dog with red ribbon + ogłoszenie wyników!




Zima totalnie rozłożyła mnie na łopatki. Długo chorowałam i zaniedbałam wszystkie sprawy związane z blogiem. Ale w końcu stanęłam na nogi i wracam do blogowania! :) Dzisiaj mam dla Was nowy outfit i ogłoszenie wyników konkursu z schuzz.com (wiem, wiem niecierpliwiliście się :) ). Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą dosyć długą nieobecność :)

The winter totally pinned me down. Long I was ill and I neglected my blog. But in the end I am returning to blogging!:) Today I have for you new outfit and results of the giveaway with schuzz.com (I know, I know you lost patience:)). I hope that you will forgive me this quite long absence:)








sweter - choies.com
pants - axparis.com
bag - Topshop
hat - H&M


-------------------------------------------------------------------------------

A teraz czas na długo wyczekiwane przez Was wyniki :)
Zwycięzcą została dagmarka (dagmarka.m@wp.pl)
Gratuluję! :)

Resulst of giveaway :)
The winner is dagmarka (dagmarka.m@wp.pl)
Congrats! :)

0 comments:

Post a Comment